ΚΑΒΓΑΣ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΟΡΜΙΟΥ





-Τι ακούω;- Εγώ είμαι.- Ποιος εσύ;- Η καρδιά σου
Που κρέμεται από μια ψιλή κλωστή.
Έχασα θάρρος και χαρά, στοχάσου,
Σα σ είδα μόνο εκεί σε μια αγκωνή
Σα δαρμένο να κρύβεσαι σκυλί.
-Γιατί αυτό; - Για τις τρέλες σου νομίζω.
-Τι έχεις ;- Άρχισα πια να βαριεστίζω.
-Παράτα με. –Γιατί; -Θε να σκεφτώ.
-Μπα! Πότε; - Όταν πια δε θα παιδιαρίζω.
Άλλο δε λέω -Σκοτίστηκα κι εγώ.

-Τι  σκέφτεσαι; -Πως έχω αξία. –Στάσου
-Τριάντα χρονώ είσαι. –όσο μουλάρι ζει.
-Μα παιδιαρίζεις; -Όχι. –Τα μυαλά σου
Σου στριψε τότε. –Πότε; - Μια στιγμή.
 Μύγα στο γάλα μέσα θα χεις δει
Τούτο άσπρο εκείνη μαύρη ξεχωρίζω
Τη διαφορά. –Έτσι ε! –Να καβγαδίζω
Σα θες, και πάλι θα στα ξαναπώ.
-Χάθηκες! –Μη φοβάσαι, δεν ποδίζω.
-Άλλο δε λέω. –Σκοτίστηκα κι εγώ.

-Σε συμπονώ για τη κακομοιριά σου.
Αν ήσουν κανας άλαλος μπορεί
Να χες μια πρόφαση στη κατάντια σου*
Μα ή δε σου καίγεται για όλα αυτά καρφί
¨η σαν πέτρα είναι η κούτρα σου ξερή
Ή στα χάλια που τώρα σ αντικρίζω
Θες να ζεις! Αποκρίσου μου, σ ορκίζω.
-Σαν πεθάνω, απ αυτά θ απαλλαγώ.

-Ωραία τα λες! Σ ακούω και σαστίζω!
Άλλο δε λέω. –Σκοτίστηκα κι εγώ.
-Πούθε νά πεσε τούτη η συφορά σου;
-Ό Κρόνος μου τη πόστιασε κι αυτή
Στο φόρτωμά μου. –Μπρε είσαι στα καλά σου;
Δεν του είσαι σκλάβος, κύρης του είσαι συ.
Άκου του Σολομώντα τη σοφή
Γραφή: «Σαν είμαι γνωστικός ορίζω
Τα αστέρια, και όσα γράφουν κανονίζω»
-Γω πιστεύω στης μοίρας το γραφτό.
-Τι είπες; -Τίποτα! Έτσι μου νομίζω.
Άλλο δε λέω. –Σκοτίστηκα κι εγώ.

-Θέλεις να ζεις; -Γι αυτό στο Θεό ελπίζω!
-Την τύψη, πού χεις χρεία, σου χαρίζω*
Σοφίας μελέτη αδιάκοπη σου ορίζω
Κι άσε τις τρέλες! - θε να το σκεφτώ.
-Μην το ξεχνάς! –Στο νού μου τα ασφαλίζω.
-Γρήγορα πριν χαθείς, σου δίνω αβίζο.
-Άλλο δε λέω. –Σκοτίστηκα κι εγώ.

ΦΡΑΝΣΟΥΑ ΒΙΓΙΟΝ

Σχόλια

Ο χρήστης candy's τετραδιάκι είπε…
Πολύ ωραίο Καπετάνιε...αλλα ρε συ κόντεψα να σκασω στα γέλια με το πλοκάμι που της βγαίνει της αλληνής απ το στόμα...

;)
Ο χρήστης Seadreamer είπε…
Καντούλα ο Φρανσουά βιγιον ανήκε σε αυτους που ονομαζαν καταραμένους ποιητες.
Αυτή του τη πλευρά προσπαθεί να δώσει και η φώτο που συνοδεύει το ποίημα
Ο χρήστης candy's τετραδιάκι είπε…
εμ πως να μην εισαι καταραμενος αμα σκανε τα πλοκαμια απ το στομα...χαχαχα (με εχει πιασει η μαλακια τωρα)

respect....!!!

;)

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΜΠΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΚΑΛΗΣ ΔΙΔΑΧΗΣ

8 Μάρτίου Παγκόσμια μέρα της Γυναίκας - 8 Μαρτίου Δίκη της Γυναίκας